Velig & Snurrig

Ja det är 2 ord som beskriver mig väldigt bra för tillfället..
Om framtiden , om morgondagen , om sommaren , om dagis, hälsovalet (nu får man ju välja var man vill tillhöra , och vi vill ha kvar vår underbara bvcsköterksa , OCH vår superbraiga barnläkare , men dem ska inte vara på samma ställe..!!)
Hösten var tänkt att jag skulle plugga , här i stan , men nu ser det inte ut att bli nån ny klass för "min" utbildning där i höst.. så då får det bli kstad.. men båda jag och F köra den sträckan typ varje dag ?! det blir 1 ½ timme extra varje dag på dagis för barnen.. hade ju varit så perfekt att plugga här i stan , skolan ligger bara ett stenkast från dagis , hade kunnat ta cyklen med barnen i cykelkärrn.. *suck*

Jaja , vi får se hur allt löser sig , för plugga vill jag ju ! och utb är ju inte så lång..

Och nu ringde precis vår bvcsköterksa , och vi kom fram till en bra lösning.. så får vi ta nästa bestlut i september , för framtills dess har vi kvar våra favoriter !

igår var jag och Maja i idrottshallen i kstad och kollade på funky kidz uppvising , johanna är ledare där.. så duktiga dem var =) nästa gång är Maja med med där.. mammahjärtat komemr svämma över ♥ hon ska börja där efter sommaren , hon längtar och tjatar ofta om när hon ska börja "funky chips" som hon säger.. hihi

Fotbollsskor har hon med fått , men än så får det bara bli lite träning med pappa.. så får hon börja (om hon vill förstås ) nästa år .  med en fotbollstokig pappa , så får vi se vad hon väljer =)


Nu ska jag förbereda middagen medans minstingen ligger och sover och Maja grejer på rummet .
Maja har fått välja mat idag , potatis ,sås,biffar och kokta grönsaker , mums =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, kul med funky kids, det där kommer hon gilla skarpt verkar det som.

Hoppas ni får en mysig kväll!

KRAM!!

2010-05-04 @ 16:21:07
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja du, han är lång och han växer som ogräs.

Jag måste säga att jag har extremt dålig koll på hans längd men någonstans mellan 105 & 110 cm är han nog...måste mäta honom en dag och se, det är ju inte direkt tätt mellan BVC-besöken numera ;-).

Hoppas allt är bra med er!!!!

KRAM!

2010-05-25 @ 20:26:40
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0