Måndag

Så var det måndag igen , = snart fredag =)
veckorna springer iväg , och jag njuter av sista veckorna som föräldrarledig med min lilla tjej !
Fredrik har sen semester , v 30 börjar han.. ska bli så skönt att vara ledig hela familjen tillsammans , blir nog ingen allt för avancerad semester , men några turer med husvagnen får det bli , det älskar Maja !
Sen i vinter hoppas vi på en utomlandsresa .

I helgen hände en jättehemsk olycka i tredenborg , vid "vår" badplats.
en 16årig kille var på stranden med sina kompisar , han skulle hoppa i vattnet efter en boll , och vad som händer sen vet ingen än , men han drunknar.. fyy vad livet kan vara hemskt ibland alltså !
jag har , framför allt sen jag fick barn , lärt mig mer att ta till vara på livet , leva i nuet och vara tacksam för det man har !

Veckan har inte så mycket planer ,blir en tur till kstad för date med johanna , och en massa bus hos kompsiarna ♥
På fredag har vi både student och examen att fira , ingen är gladare än Maja , då får hon ju ha på sig nån av hennes "finklänningar"
Mer kläd , och frmaför allt klänningtokig unge än henne för man leta efter , jag har inget att säga till om när det gäller påklädning , ibland kan det bli lite väl omatchande , men vad gör det egentligen ?? bara hon själv tycker hon är fin , så är hon det ♥

Nu ska vi snart köra och storhandla , väntar bara på att Loppan ska vakna.. hon vilar förmiddag.. lite väl tidigt men när man vaknar kl halv 5 och tycker det är morgon då , så är det nog inte så konstigt =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0