190

Helgerna går verkligen i 190 ! Fredrik var ledig i fredags , hans lillebror tog studenten , så vi var där och firade honom , sen vidare på examensfest. var inte hemma förrän kl var närmre 23 och barnen sov till 7.30 !!! det hör INTE till vanligheterna . oftast vaknar Lowa nån gång mellan kl 5-6 . Fast det gör inte så myclet tycker jag , hon somnar kl 19 och sover i ett sträck till kl 5-6 .

I lördags var vi och åt resterna från studenten , och så blev det en runda till campingen i tredenborg och hälsade på vänner som bor där , barnen busade som bara den =)
Igår var vi hos svärmor på söndagsstek , sen for mannen min till malmö för KIZZkonsert !
Han hade lovat Maja en kizztröja , som pappa och lillasyster har. så imorse när Maja vaknade låg det en sådan tröja på rummet , hon sken upp som en sol och skulle ringa pappa och tacka ! han hade redan hunnit köra till jobbet !

Nu är Maja på dagis , loppan sover och jag måste ta tag i dagens måsten... !!

Fina lilla Lowa i fredags på studentfirandet


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad SÖT hon är lilltjejjen, vilka underbara ögon!

Förstår att Maja blev glad för sin tröja, hihi

Ja du, tack för tipset, kanske ska låta Milton köpa lite bebiskläder för själv kommer jag ju inte till skott....Bra idé!!

KRAM!

2010-06-16 @ 20:40:28
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0