Soool

Här har det åter igen blivit segt med uppdateringen ! Men allt går verkligen i 190 nu !
Jag njuter av mina SISTA veckor som föräldrarledig , sen börjar allvaret .
. Lilla Loppan ska börja dagis , alltså jag fattar det INTE !! vår lilla bebis är så stor nu , världens goaste och underbaraste lillasyster , en liten retsticka som mer än gärna retar gallfeber på storasyrran.. hihi
Vilka fajter det kommer bli här hemma =)
Så liten , men ändå så klok ! säger jag att vi ska gå ut , så pinnar hon ut i hallen , tar på sig solhatten , sätter dig ner och försöker få på sandalerna , ser så sött ut =)
hon gör sitt bästa för att hänga med i alla sånger här hemma , och är inte många cm efter storasyster på allt bus =)
Jag är så glad att Fredriks semester börjar snart , Lowa är såå mammig ! tur det är pappa som ska sköta inskolningen !!!

Min käre sambo festar med fotbollslaget , och jag sitter här hemma , barnne sover och jag njuter av lugnet !
vi harvarit och shoppat lite idag till husvagnen som vi köpte förra helgen , hoppas vi kommer iväg en runda till långasjönäs nästa helg !

nu ska jag titta på film , allt för min syster ( en sån snyftfilm , som jag får passa på att se själv ) och äta en bärry , min nya favvo !! såå god !




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, härligt med husvagnen, hoppas ni kommer iväg en sväng eller två i sommar ;-).

Gud vad tiden går, tyckte precis att Lowa föddes, hihi

KRAM!!

2010-07-10 @ 22:27:02
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!



Tack för söta grattishälsningen, har inte haft tid att kika tillbaks och tacka förrän nu.

Hoppas allt är bra med er!, går det bra för Lowa på dagis?

Kram!

2010-09-11 @ 18:50:34
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0